Prekių grąžinimas

V. Prekių grąžinimas

1. Perkant parduotuvėje nunu.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos jei:

  1.1 prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

  1.2 prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);

  1.3 grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija ir originaliu įpakavimu.

2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

   2.1 užpildyti prekės grąžinimo blanką, kuris yra prisegtas žemiau;

    2.2 paaiškinti priežastį atsisiųstame prekių grąžinimo blanke, kurį rasite žemiau;

    2.3 prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

3. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

   3.1 dovanų kuponas;

   3.2 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;

   3.3 kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

4. Jeigu prekei nenustatytas kokybės garantijos terminas, vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos.

5. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius. (punktai 2.1, 2.2)

6. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

7. Vartotojas, atsisakęs sutarties, turi padengti prekės grąžinimo išlaidas, o nuotolinių sutarčių atvejais - prekių grąžinimo išlaidas, jei prekės dėl savo pobūdžio paprastai negali būti grąžintos paštu. Vartotojui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima verslininkas arba kai verslininkas tinkamai neinformavo vartotojo, kad šias išlaidas turės padengti vartotojas. 

8. Pirkėjas gali keisti prekę ir savo pasirinkimu reikalauti:

  8.1 kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo klaidos;

8.2 kad prekė būtų pakeista dėl netinkamo dydžio.

Mes galime atsisakyti priimti prekę, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai.

PREKIŲ GRĄŽINIMO AKTAS

Jeigu turite klausimų - susisiekite el.paštu info@nunu.lt